Нова технологія інтелектуальної реклами

Технологія інтелектуальної реклами
Існуючі методи і засоби реклами надають покупцю інформацію про переваги товару шляхом нав'язування покупцю думки рекламодавця. Але майже завжди є покупці, у яких критерії вибору товару відмінні від тих, що закладені в рекламному повідомленні. Крім того, є і внутрішній опір нав'язуванню чужої думки. Ці недоліки усунено в технології інтелектуальної реклами.
Детальніше
Клієнту надається можливість ввести інформацію про свій досвід використання товарів аналогічного призначення і про особисті критерії оцінки товару. Далі, згідно до його переваг, оцінюються як нові товари, що пропонуються, так і товари аналогічного призначення, які раніше ним використовувались, та виводяться відповідні рейтинги.

Простий та зручний клієнтський інтерфейс розрахован на некваліфікованого користувача ЕОМ. Система легко адаптується для реклами будь-якого товару. Найбільш придатні об'єкти такої реклами - дорогі товари тривалого застосування (автомобілі, нерухомість, складна побутова електроніка і т.п.).